Dag 1

Dag 1 är en d-ponny


Jag väljer Zalza.Hon är en typisk ridskole ponny.Trög lat och följer efter alla andra hästar.Men även hon har sina stunder då jag fått henne att hoppa 75cm med mig och då hoppade hon högt över.Duktiga Zalza.Hon är den enda d-ponnyn jag ridit barbacka på.Hon är faktsikt den andra hästen jag ridit barbacka på.Jag har faktiskt bara ridit barbacka på 2 hästar Zalza och Plutho.Men Zalza är jätte snäll i boxen och är aldrig dum.Hon är en jätte fin dressyr häst.Hon ör ca 143cm och jätte mysig att rida när man fått igång henne.Dock är kag faktsikt lite stor för henne.Men eftersom hon är rätt grov så syns det inte lika mycket.Men jag rider henne fortfarande.Kommer ihåg första gången jag red henne.Jag tyckte hon såg ut som Lando,Asså ca 180hög då.
Jag bjuder på en bild på mig o zalza då jag inte hade någon bra bild på bara henne,Ignorera bara att jag är med på bilden.Jag är skit ful då!

Jag han inte riktigt komma in och ställa mig riktigt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0