Hv Polo-Försöker dom döda mig!

Såg att Hööks hade fått in Hv Polo saker!!Jag har fasiken inte råd med allting jag vill ha därifrån!!
Jag älskar denna sweatshirten!!!879kr!!

I Löv!Fy fasiken vad schabracket är snyggt!579kr!!

Skulle lätt kunna köpa väskan!169kr

En Piké för 479kr!!


Detta är inte ens hälften av dom sakerna jag vill ha!!


Om jag skulle bestela detta på deras hemsifda skulle bara sdakerna kosta 2106kr!!
Inkl frakt,moms mm kostar det 2156!!
Usch!!att lägga en förmögenhret på 4st saker lockmar mig inte alls!btw sakerna gör ju det!!
Får lägga undan lite pengar så kanske man kan köpa något av det sen.
Det blir ju jäklöigt dyrt att beställa hem från hemsidan!!massa pengar som måste betalas bara för att fåp hemm sakern+att man vill ju ha sakerna!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0