Hissa eller dissa eller båda??:O

som rubriken lyder nu ska jag hissa dissa eller både och!!
Nnu ska jag iaf hissa!
Dom här borstarna:Magic Brush
Dom hade fått väldigt bra betyg av Dreassagepassion.blogg.se
och ser ut att funka väldigt bra.Dom finns ju i olika färger med!
Röd blå&gul som ni ser men dom finns ju också i
Rosa ljusrosa&lila för en lite tjejigare variant om man vill ha
Nu vill jag dissa
Dom här borstarna:
asså allvarligtt!riktigt fula borstar enligt mig och passar bara till massa små ungar som alltid har rosa ridbyxor vantar tröjor osv jag tror att dom säljer dom dåligare pga av färgen.Inte särskilt smart tänk.Dom ser också väldigt plastiga ut och osch!säger jag bara!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0