Sa du sten.............?

Hejsan!Var inte o tittade på dressyren idag.Pappa sa att han kom in o väckte mig flera gånger på morgonen men det kommer jag ju såklart inte ihåg:Ssen när jag vakna blev jag jätte tjurig ju o trodde att han inte väckt mig.Var hos kusinen i Borås innan.Han fyllr 13 på lördag o då är han hos sin mamma i Fritsla.Grattis bästaste kusinen!!!Längtar efter vintern nu!Ut och bygga snöhäst ska man ju göra när snön blivit bra!Jag älskar att se hästarna i hagen på vintern och det ''ryker'' ur näsborrarna när dom andas och snön/frosten på mulen.så vackert.Men kommer ju inte få nån bra bild eftersom hästarna på ridskolan får damp för det mesta och inte vill stå still utan när man kommer och ska ta kort så rusar dom iväg.Jaja men dom är väll så dom härliga hästapållarna?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0