diggar!

Hejsan!Sry att jag inte bloggat på länge.Ifredags red jag ut på Thule.Han hade damp i galoppen och ville bara springa springa & åter springa.Träffade två klass kompisar på vägen hem.En av dom bor typ 200 meter från ridskolan.Vi skriade på en liten stig på ängen och dom cyklade uppe på vägen.En liten backe.Min kompis har en liten smidigare häst så hon kunde rida upp för backen men jag fick rida till en lite pytte backe och rida upp det.Dom fick häst dregel på sig och en matade faktsikt thule.Sen fick han med in i stallet och ut utanför hagen och se min ridlärares ''lilla'' häst på sina 178cm!!Haha!Han blev skiträdd.Har inte hänt så mycke mer.Ska snart till fritids gården o va där men polarna!Typ hela klassen är där och vi  har SPK fest typ!SPK=saning,pricent&konka för er som inte visste det.Jag villa digga dom här sakerna från hm nu då
sjukt snygg asså!
vill digga den här nu också.
Hoppning på torsdag!är sjukt taggad när jag sitter på en häst som är rädd för bommar.Ibland vägrar han och ibland hoppar han jätte högt över hindret.
Fakta om Dollars!
född 2000
ras lettiskt halvblod
mankhöjd 162cm
brun
valack



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0