Fakta saker ni kanske inte visste

*Min ridlärare är bara 19år
*Jag vill rida stallets minsta häst-Minette''Minna''på 102cm
*Jag vill rida stallets största häst-Lexus på 174cm
*Jag följer ofta med min kompis till stallet
*Min ena kompis äger ridkolans gammla häst(han är inte gammal typ bara 8-9år)
*Jag har världens bästa sköthäst
*Jag är såklart svag för fjordingar
*Ska köpa födelsedags present åt Thule
*Ridskolan har en häst som ser ut som en älg nästan
*Thule älskar att bada
*Älskar när thule har ''sitt''blåa sametts schabrack(alla hästar delar på kanske 30schabrack&vojlockar)
*Thule har tävlat i lagdressyren med fina poäng
*Thule är Utställd med 40 p som 3-åring och 87788=38 p, klass I, 2006.
*Thule är E:Torjus 150
*Thule är U:Liljana


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0