Flög av!

Ja som rubriken lyder flög jag av igår på hoppningen.Red ju Dollars som inte är världens bästa hopphäst.Han vägrar och hoppar jätte högt och kan vara lite rädd för bommar ibland.Vi skulle hoppa över 3 små''hinder''.två bommar och sedan ett som var 20cm bara för lite uppvärmning.Den första bommen skulle vi trava över och andra galoppera över+det lilla hindret.Nepp sa Dollars jag vill inte trava och så galopperade han från början över bommarnamoch sedan kom vi ju till hindret.Han lastade sig åt sidan.Jag var ju helt inställd på att vi skulle hoppa.Jag flög ac och landade j*vligt hårt på min vänstra sida.Så hade j*vligt ont i benet och kunde inte ens stå på det.När jag satt på sen skulle dollars kissa.Jag fickk ställa mig upp med bara högra benet.Sen fick jag ont i vänstra höften med.Kan inte skratta längre och ska rida ut på en energi fylld thule sen.När jag skrattar spänner jag mig och då får jag ont.Jaja ska bli kul att träffa thule igen!Här kommer en lite bilder på mig o thule i sommras.Mobba inte min sits.Brukar se mö snyggare ut.Jag hade lite långa stibyglar.Säg inte att jag är en nybörjare bara för att jag har långa stibyglar och litet hinder för jag har f*n ridit i 4½år
Thule du betyder allt för mig och ännu mer!Utan dig skulle världen gå under.Jag kommer aldrig mer älska en annan häst så mycket som jag älskar dig!Du är mitt allt!Det är tack vare dig att jag lever!Jag skulle aldrig kunna leva utan dig!
Ingen häst är den andra lik alla är speciella men du är UNIK!!<3
(Det var sånna hinder vi hoppade igår.Man kan vända på dom så det är 10 20 och 40cm)Claudia Lussemburg är fotografen till domma vackra bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0