Påminner

Hejsan!Ett tag sedan jag bloggade nu men ska försöka komma igång lite mer!
Bruno Mara med Just the way you are
och
Adele med Someone like you
påminner mig jätte mycket om Iris.
Särskilt den här ''delen'' i Someone like you
-Nevermind I´ll find someone like you.
I wish nothing but the best for you to.<3

I remember love med Sarah Dawn Finer påminner mig om mina förra djur + Iris också
men speciellt min gamla hund min gamla kanin och mitt gamla marsvin!
Now I know my heart is breakable

Det är flera år sedan hunden,kaninen och marsvinet dog men jag kan fortfarande
gråta för att jag saknar dom så j*vla mycket
,But,I try to Moving on.

I somras avlivades en av mina favo häst pga av ett brutet ben.Hon skadades i hagen tror jag och var nära på att avlivas då.Men hon var en kämpe och dom försökte få en bra.Tillslut var hon tillräkligt bra för att dom skulle kunna började rida henne igen.Dom skrittade bara men hon blev halt igen och fick stå ½år dom försökte rida henne igen men det gick inte.Dom skickade sedan i väg henne till Skeppshult(tror jag)för dom skulle se om hon någonsin skulle bli bra igen,annars skulle dom avliva henne där.Hon fick komma tillbaka nån gång på våren 2011.Hon fick gå ensam i en hage under den mesta delen av sommarlovet för att hon inte skulle busa och bli skadad igen.Under en kort tid(tror jag)fick ett annat sto vara i hagen med henne.Sedan i Auguati åkte vi till Skåne.Då satt jag vid mobilen och tittade några bloggar.
När jag är inne på en)den tjejen hittade henne från första början)
R.I.P Sockan!<3
när jag först såg rubriken trodde jag att jag såg fel,men icke.Hon avlivades 10 Augusti 2011
Kommer aldrig glömma fig sockan!
Så fint!hon stod så snällt stilla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0